Sunday, April 5, 2009

Kata -Kata Aluan Ketua Pemuda UMNO Putrajaya


Assalamualaikum kepada semua warga Pemuda UMNO Putrajaya

Alhamdulillah kerana kita telah pun mempunyai blog sendiri dan insyaallah dengan adanya blog ini kita akan dapat berinteraksi dengan lebih dekat lagi dan kita akan dapat menyampaikan segala maklumat melalui blog ini untuk memberikan penerangan dan pengumuman mengenai sebarang aktiviti dan program yang akan kita adakan. Hakikat memahami akan pentingnya ICT kepada generasi muda Pemuda Putrajaya telah mengorak langkah untuk turut terlibat dalam dunia berimformasi ini .

Seperti yang pernah dijanjikan , blog ini adalah satu permulaan bagi kita untuk memulakan langkah utama bagi mengisi ruang informasi yang lebih tepat dan pantas. Insyaallah kita aka menubuhkan unit Informasi online dalam masa yang terdekat. Blog ini akan menyampaikan maklumat terkini kepada semua warga Pemuda Putrajaya dan harapan besar agar warga Pemuda UMNO Putrajaya dapat menafaatkan laman ini dengan sebaiknya .

Agak tidak terlambat lagi bagi saya untuk mengucapkan terima kasih kepada semua warga Pemuda UMNO Putrajaya yang telah berkerja keras bagi memastikan kemenangan empat wakil Putrajaya dalam perhimpunan agung UMNO Malaysia baru-baru ini. Alhamdulillah , saya dan tiga sahabat saya sdr Tun Faizal Ismail Azizi dan Dato' Muhammad Khairun Aseh dan sdr Mohd Hisamuddin Yahya untuk mengisi tiga tempat EXCO Pemuda UMNO Malaysia. Saya juga ingin merakamkan ucapan setinggi tahniah kepada ketiga - tiga sahabat saya yang telah berjaya menduduki kerusi EXCO Pemuda UMNO Malaysia.

Saya juga berharap agar warga pemuda Putrajaya dapat memberikan sumbangan berita dan juga pendapat untuk dikongsi bersama seluruh warga Pemuda UMNO Putrajaya,

Sekian Terima Kasih

Assalamualaikum

Yang menjalankan tugas

Datuk Ahmad Zaki Zahid
Ketua Pemuda UMNO Putrajaya






No comments: