Monday, June 17, 2013

KESAL: Anjing2 DAP menghina Islam & Melayu lagi??

Para politikus yang berdialog dengan gerakan Saya Anak Bangsa Malaysia hari iniAnak Bangsa Malaysia merupakan alat untuk DAP meruntuhkan dan memusnahkan ketuanan Melayu yang termaktub dalam Kontrak Sosial perjanjian oleh bapa-bapa kemerdekaan negara dalam Perlembagaan negara, yang merupakan penggantian beri-memberi melalui Perkara 14–18 yang berkenaan dengan pemberian kewarganegaraan Malaysia kepada orang-orang bukan Melayu, dan Perkara 153 yang memberikan hak istimewa rakyat kepada mereka daripada kaum bumiputera.
Akhirnya bangsa Cina telah mengistiharkan dengan nyata bahawa sesungguhnya bahasa Malaysia tidak penting tetapi mereka sanggup mengaku sebagai anak Malaysia semata-mata untuk merampas Negara dari bangsa Melayu. Sememangnya mereka amat munafik dan hipokrit.
Gabungan NGO Islam-Melayu telah memohon Kerajaan membekukan perlaksanaan Dasar Pendidikan 2013-2025 sehingga isu Sekolah Jenis Kebangsaan Cina diselesaikan menurut Perlembagaan Persekutuan.
Ini telah mengundang kemarahan terhadap kumpulan yang mendakwa diri mereka Anak Bangsa Malaysia sehinggakan mereka mencarut “Mother Fucker”.
Bangsa Cina ini lupa bahawa mereka telah menyatakan pendirian bahawa mereka tidak menyokong kerajaan Barisan Nasional dalam PRU13 yang lepas sedangkan terlalu banyak pemberian dan tolak ansur yang telah diberikan oleh Kerajaan Barisan Nasional yang mana sekaligus memberi gambaran bahawa mereka tidak memerlukan kebaikan dan tolak ansur Kerajaan Barisan Nasional. Ini adalah masa yang cukup tepat untuk kerajaan Barisan Nasional menarik kembali segala keistimewaan yang telah diberikan kepada Bangsa cina.  
Sekiranya Kerajaan Barisan Nasional gagal bertindak tegas terhadap kebiadapan Bangsa Cina sekarang ini maka mereka akan lebih “besar kepala” dan kurang ajar dengan menuntut perkara yang mustahil untuk kerajaan laksanakan semata-mata untuk “provoke” bangsa Cina menentang Barisan Nasional. Tindakan yang bijak dan tegas memang amat diperlukan. Lupakan pada istilah menarik rambut dari dalam tepung. Ianya tidak berkesan tehadap bangsa Cina yang biadap dan kurang ajar ini.