Monday, January 28, 2013

Kenapa @rafiziramli 'kecut telur' pilih jalan selamat @umbkl @razlanrafii @zahid_hamidi #tolakFitnah #tolakPR

Ini adalah jalan selamat buat Rafizi.



Pepatah Melayu ada mengatakan "kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai"..  Inilah yang berlaku kepada Sdr.Rafizi, Pengarah Strategi PKR yang meletup2 pada mulanya menabur fitnah kepada pemimpin UMNO tetapi sekarang mulai 'kecut telur' setelah segala isu yang dimainkan oleh beliau ada banyak keraguan.

Isu NFC: Apabila bukti sah diperolehi, kenapa mendiamkan diri?


Kalau sebelum ni beliau mainkan isu NFC tetapi akhirnya bukti2 sahih berjaya dibongkar oleh penulis dan blogger lain seperti KL Cronicle, Rezqeen Hill, Gossip Rakyat dan ramai lagi yang tampil dengan pelbagai dokumen sah dimana sehingga sekarang TIDAK DIJAWAB oleh @rafiziramli.  Kenapa berdiam diri wahai Rafizi? Tiada jawapan?


Sekarang yang terbaru Rafizi, baru-baru ini  Rafizi cuba pula untuk memfitnah Datuk Seri Zahid Hamidi.  Tetapi setelah diterjah oleh beberapa orang blogger selain kecut telur apabila DS Zahid Hamidi akan ambil tindakan.  Atas alasan itu, Rafizi telah memohon maaf atas keceluparannya.  Tetapi tindakan Rafizi tidak pula direstui oleh Sivaji De Boss-Anwar lalu dimarahi pula oleh Anwar. Dan akhirnya cara untuk melepaskan diri cukup mudah, "akaun FB saya diceroboh" (dalam versi bahasa Melayu).

Rafizi merasakan inilah jalan paling selamat untuk melepaskan diri mahupun dimarahi terus oleh Sivaji De Boss-Anwar Yebrahim.

Sudahlah tu Rafizi and the Gang, hentikan fitnah!  Rakyat tidak sebodoh penyokong anda!  Teruskan memfitnah sampai anda dilantik sebagai YB!