Saturday, October 10, 2009

Biro Putera Turun Padang







BIRO PUTERA TURUN PADANG

Biro Putera Putrajaya sekali lagi telah membantu UMNO Bahagian Putrajaya. Baru-baru ini sebelum berlangsungnya Rumah Terbuka UMNO Putrajaya, ahli-ahli Putera Putrajaya telah bersatu padu, bekerjasama dan membanting tulang empat kerat mereka dalam membuat persiapan bagi menjayakan Majlis Rumah Terbuka tersebut yang akan berlangsung pada 3/10/09.

Atas galakan, sokongan serta restu oleh KP Putrajaya, Datuk Ahmad Zaki Zahid, Biro Putera Putrajaya telah bergerak dan berhimpun seramai kira-kira 62 orang bagi membuat persiapan tersebut. Siapa sangka golongan remaja ini mampu menyiapkan pemasangan khemah sebanyak hampir 20 buah, serta menyusun kerusi meja untuk rumah terbuka tersebut. Kerja-kerja persiapan ini bermula pada jam 8.45 malam dan berakhir pada jam 4.00 pagi keesokkan harinya.

Saudara Zach, Pengerusi Biro Putera berkata“saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua bagi menjayakan persiapan ini walaupun dalam keadaan serba kekurangan kita masih boleh bekerja dan menyiapkan tugasan ini yang mana bagi saya ianya satu kejayaan yang cemerlang. Inilah dia sikap serta moral yang tinggi yang ada pada Putera Putrajaya. Kami akan sentiasa bersatu padu dan bekerjasama antara satu sama lain.

Akhirnya apabila tepat jam 4.00 pagi mereka bersurai kerana selepas subuh, mereka akan bersama-sama KP Putrjaya, Datuk Ahmad Zaki Zahid dan akan bertolak ke Penamaan Calon Pilihanraya Kecil Bagan Pinang, Port Dickson.