Thursday, July 22, 2010

Datuk Zaki bersama Program Ahli Parlimen Putrajaya








Pada 19/07/2010 yang lalu, telah diadakan Program Bicara Pemimpin Bersama Rakyat bagi penduduk-penduduk Putrajaya Presint 14, bertempat di Surau Al-Istiqlal. Program ini bermula dari jam 6 ptg dan berakhir pada jam 11 malam.

Ini merupakan salah satu langkah bagi ahli Parlimen Putrajaya, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor untuk mendekati penduduk-penduduk di kawasan sekitarnya. Bermula dengan Majlis Tahlil, Doa selamat bagi menyambut mereka-mereka yang baru pulang menunaikan Umrah, syarahan agama serta penyampaian bantuan kepada kanak-kanak yang kurang upaya, boleh dikatakan sambutan yang diberikan pada program ini amatlah baik sekali.

Sebagai tanda sokongan padu yang tidak pernah berbelah bahagi, Ketua Pemuda UMNO Putrajaya merangkap Exco Pemuda UMNO Msia, Datuk Ahmad Zaki Zahid turut hadir pada majlis ini. Dengan kesibukan serta jadual kerja yang begitu padat, beliau tetap hadir dan bersama-sama dengan Datuk Seri Tengku Adnan serta pegawai-pegawai dan AJK-AJK yang lain sehingga majlis ini selesai. Tahniah buat semua.