Thursday, March 20, 2014

Papan Sepanduk Calon BN kena sabotaj! @ibdil @PPUMOnline #PRKKajang




Nampak sangat puak-puak pembangkang semakin terdesak dalam menggerakkan kempen meraih undi di PRK N25 Kajang. Kini papan iklan calon BN dirosakkan oleh pihak tidak bertanggungjawab.




Pemilihan Kak Wan sebagai calon ADUN N25 ini sekali lagi mengulangi strategi Permatang Pauh. DImana Kak Wan yang pada awalnya Ahli Parlimen kawasan terbabit bertindak mengosongkan kerusi selepas beberapa ketika pak non keluar penjara atas kesalahan salah guna kuasa dan liwat.

Jadi paham-paham sajalah, bukan strategi sahaja di recycle. Calon pembangkang, yakni Kak Wan sendiri di recycle bagi menjayakan taktik lapok. Perubahan game ini telah menimbulkan keresahan dikalangan rakan parti pembangkang yang melihat Kak Wan ini tidak mempunyai sebarang track record dalam berbakti bersama rakyat.





Perkara semakin ganas apabila tengahari semalam papan tanda calon Chew Mei Fun telah diruntuhkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Melihat kepada kelam kabut pembangkang berkempen. Tidak mustahil mereka semakin terdesak dalam mencari usaha untuk menggagalkan calon lawan dengan merosakkan bahan kempen.